• کد خبر: ۱۹۸۹۶
  • تاریخ انتشار : ۱۵-۰۸-۱۴۰۴ - ۱۲:۰۸
  • نسخه چاپی نسخه چاپی

تغییر ساعت پاسخ‌گویی مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو

این تغییر با هدف بهبود سطح تعامل با مشتریان، افزایش سرعت رسیدگی به درخواست‌ها و ارتقای رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و بهبود تجربه مشتریان، ساعت کاری مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایران‌خودرو تغییر یافت.

به گزارش سرمایه ملی از ایکوپرس، براساس ابلاغ جدید، کارشناسان این مرکز از این پس در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۴۵ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در تمامی کانال‌های ارتباطی پاسخ‌گوی مشتریان خواهند بود.

این تغییر با هدف بهبود سطح تعامل با مشتریان، افزایش سرعت رسیدگی به درخواست‌ها و ارتقای رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

ایران‌خودرو با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر و مستقیم با مشتریان، از تمامی متقاضیان خدمات دعوت کرده است تا در صورت نیاز به دریافت مشاوره، پی‌گیری یا طرح سوالات و درخواست‌های خود، در زمان‌های اعلام‌شده با این مرکز تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، شماره تماس ۰۹۶۴۴۰، درگاه اصلی تماس مشتریان ایران‌خودرو است که در ساعات یادشده آماده پاسخ‌گویی به تماس‌هاست.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=19896
نظرات کاربران :