کد خبر: ۱۹۸۹۶ تاریخ انتشار : ۱۵-۰۸-۱۴۰۴ - ۱۲:۰۸
نسخه چاپی
تغییر ساعت پاسخگویی مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایرانخودرو
این تغییر با هدف بهبود سطح تعامل با مشتریان، افزایش سرعت رسیدگی به درخواستها و ارتقای رضایتمندی مصرفکنندگان صورت گرفته است.
در راستای ارتقای کیفیت خدماترسانی و بهبود تجربه مشتریان، ساعت کاری مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایرانخودرو تغییر یافت.
به گزارش سرمایه ملی از ایکوپرس، براساس ابلاغ جدید، کارشناسان این مرکز از این پس در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷:۴۵ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در تمامی کانالهای ارتباطی پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

این تغییر با هدف بهبود سطح تعامل با مشتریان، افزایش سرعت رسیدگی به درخواستها و ارتقای رضایتمندی مصرفکنندگان صورت گرفته است.
ایرانخودرو با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر و مستقیم با مشتریان، از تمامی متقاضیان خدمات دعوت کرده است تا در صورت نیاز به دریافت مشاوره، پیگیری یا طرح سوالات و درخواستهای خود، در زمانهای اعلامشده با این مرکز تماس بگیرند.
یادآور میشود، شماره تماس ۰۹۶۴۴۰، درگاه اصلی تماس مشتریان ایرانخودرو است که در ساعات یادشده آماده پاسخگویی به تماسهاست.
- پارسخودرو درصدد واردات و تولید خودروهای هیبرید و کممصرف
- بازی خطرناک برخی مونتاژکاران کمتیراژ با بازار خودرو و نرخ تورم
- همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
- کرمانموتور نقشه عبور از ناترازی انرژی را اعلام کرد
- ناترازی نفتی، سفره مردم را خالی کرد!
- برنامه تولید ۳۰هزار دستگاه خودرو تجاری توسط ایرانخودرو دیزل در سال ۱۴۰۵
- اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استانها/ پنجشنبه، بیستونهم آبانماه
- طرح فروش نقدی دیگنیتی پرایم با قیمت قطعی و تحویل فوری
- مراسم قرعهکشی چهل و پنجمین جشنواره حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک سپه برگزار شد
- تولید انبوه خودروهای هیبرید از سال آینده آغاز میشود
- مسئولیت حیاتی پارسخودرو در حفظ جایگاه تولیدکننده باکیفیتترین خودروهای داخلی

نظرات کاربران :