/در راستای دستور وزیر ارتباطات مبنی بر واگذاری ۲۰میلیون پورت؛/

رییس هیات‌مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا: اقداماتی در راستای رسیدن به این هدف انجام داده‌ایم

بنا بر اعلام رییس هیات‌مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا، این شرکت اقداماتی را در راستای پیاده‌سازی دستور وزیر ارتباطات مبنی بر واگذاری ۲۰میلیون پورت انجام داده است.

رییس هیأت‌مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا تاکید کرد: نمایشگاه تلکام امسال فرصت مناسبی برای متفکرین حوزه ارتباطات بود تا برنامه‌ریزی متفاوتی را برای ادامه فعالیت هایشان انجام دهند.

به گزارش سرمایه ملی، دکتر میثم عطار زادگان، رییس هیأت‌مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا در حاشیه نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ تاکید کرد: از مدیران، دوستان و همکاران عزیزم در اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات که به واقع ،نمایشگاهی قوی را برگزار کردند تشکرمی کنم و بدون شک، نمایشگاه تلکام امسال فرصت مناسبی برای متفکرین حوزه ارتباطات بود تا برنامه‌ریزی متفاوتی را برای ادامه فعالیت هایشان انجام دهند.

رییس کمیسیون مالی حقوقی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران گفت: با برنامه‌ریزی منسجم شورای سیاستگذاری، نمایشگاه تلکام این دوره نسبت به دو دهه برگزاری گذشته، بسیار پرمحتوا تر و قوی تر برگزار شد و می‌توان گفت تلکام ۱۴۰۲ نقطه عطفی در صنعت ارتباطات کشور محسوب می شود.

وی با بیان‌اینکه رویدادهای بسیار زیادی درنمایشگاه برگزار شد گفت: ۱۵پنل و ۲۲ کارگاه در نمایشگاه برگزار شد و اساتید برجسته از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشتند که این پنل‌ها و کارگاه‌ها به صورت رایگان بوده و در عین حال برنامه های راهبردی بسیاری عنوان شد که در صورت بالفعل شدن تحولات مطرح شده در این نمایشگاه، در سال آینده توسعه واقعی صنعت ارتباطات ایجاد خواهد شد.

رییس هیأت‌مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا و عضو هیات مدیره سازمان نصر استان البرز با بیان اینکه شعار امسال نمایشگاه تلکام تحول دیجیتال و اتصال پذیری بود ، گفت: شرکت انتقال امواج نوری برنا بزرگترین شرکت فروش و تولید تجهیزات مخابراتی، طراحی و اجرای پروژه های مخابراتی فیبر نوری و FTTH، نگهداری و تست شبکه و انواع بستر های مخابراتی و حفاظتی در کشور است که با محصولات و خدمات جدید خود در نمایشگاه تلکام امسال حضور داشت.

وی با بیان اینکه درچهار روز برگزاری نمایشگاه ،میزبان مدیران و مسوولان مختلف و از طرفی همکاران عزیزمان در حوزه های ارتباطاتی بودیم گفت: شرکت انتقال امواج نوری برنا علاوه بر تخصص فعالیت خود در زمینه مخابرات و ارتباطات، تاکنون موفق به برگزاری چندین سمینار تخصصی با موضوعات مرتبط این حوزه و با هدف توسعه دانش، تخصص و افزایش اطلاعات و توانایی های مدیران و کارشناسان شده است ،همچنین فعالیت هایی در زمینه فروش و بازاریابی طرح های مخابرات در چندین استان کشور را دارد. درحال‌حاضر نیز این شرکت همراه با متخصصین مجرب این حوزه در حال تحقیق در خصوص تکنولوژی های جدید استفاده از شبکه فیبر نوری و بستر IP است.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت انتقال امواج نوری برنا در بخشی از سخنان خود با اشاره به برنامه وزارت ارتباطات و دستور وزیر ICT برای واگذاری ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری به منازل و کسب‌وکارها گفت: این شرکت در حال انجام فعالیت های تحقیقی و تولیدی است که بتواند تجهیزات مورد نیاز برای این هدف را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی ثابت(FCP) بدهد که بتوانند این طرح را به سرانجام برسانند.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=14564
نظرات کاربران :