آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه

لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره ماراتن نوروزی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشا را در نوروز ۱۴۰۳ دارند، جوایزی به قید قرعه اهدا می‌کند

لنز تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسب نوروز ۱۴۰۳، به کاربرانی که با تماشای محتواهای سرگرم‌کننده، از بخش‌های مختلف لنز از جمله فیلم و سریال، پخش زنده و آرشیو تلویزیون، امتیاز جمع‌آوری کنند، جوایزی از جمله گوشی تلفن‌همراه، ساعت هوشمند و کنسول بازی هدیه می‌دهد.

به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی ایرانسل، کاربران لنز می‌توانند از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، در ماراتن نوروزی لنز شرکت کرده و به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشا، ۴۰ امتیاز به امتیازهای لنزکلاب خود اضافه کنند. همچنین در این کمپین نوروزی، حداقل زمان تماشای بی‌وقفه برای کسب امتیاز در لنز ، ۱۰ دقیقه است.

کاربران لنز می‌توانند با تماشای محتواهای سرگرم‌کننده بیشتر، امتیازهای خود را افزایش داده و در نهایت، لازم است تا با مراجعه به صفحه دریافت جایزه و تبدیل امتیازهایشان، شانس خود را در قرعه‌کشی دو گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE، دو ساعت هوشمند گلکسی ۵ و یک کنسول بازی PS5، افزایش دهند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=14645
نظرات کاربران :