- کد خبر: 11646
- پنجشنبه 27 آذر 1399
- نسخه چاپی
ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
یک روز پس از کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان، لوح زرین دهمین همایش رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید هم به ایرانسل رسید.
یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دوره «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، بهعنوان تنها اپراتور تلفنهمراه دریافتکنندۀ این لوح، رسید.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی، دهمین دوره همایش سراسری مشتریمداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن در تهران برگزار شد.
در این همایش که توسط موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی برگزار شد، دکتر محمدحسین فرهنگی عضو هیأترئیسۀ مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسؤولان اتاق ایران حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.
در این مراسم، لوح زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
با اهدای این لوح، با اشاره به این که ایرانسل «گامهای مؤثری در جهت رضایتمندی مشتریان» برداشته است، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، تقدیر شده است.
ایرانسل روز گذشته نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.
- بازدهی بالاتر از طلا، سکه و دلار صندوق طلای تابان تمدن
- پنجم آبانماه به عنوان “روز ملی زعفران” نامگذاری شد
- آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
- پذیرهنویسی اوراق مرابحه شرکت کرمانموتور در فرابورس
- کاشت ۲۲۰۰ اصله نهال توسط گروه وطن زرین
- ورود جدی «تامین سرمایه تمدن» به بازار صندوقهای ETF
- همکاری الجی و متا جهت شتاب بخشیدن به پیشرفت کسبوکار XR
- تاثیرات شگرف جوهرزدایی و بازیافت کاغذ در حفاظت از منابع آبی و طبیعی
- معرفی سری جدید Signature Kitchen Suite Transitional در نمایشگاه KBIS 2024
- تاثیرات مثبت استفاده از تکنولوژی جوهرزدایی برای بازیافت کاغذ
- الجی گواهی سیستم مدیریت هوش مصنوعی گرفت
نظرات کاربران :