ال‌جی؛ اولین تأمین‌کننده قطعات خودرو با استانداردهای جهانی ایمنی عملکرد سیستم و امنیت اطلاعات

ال‌جی با دریافت گواهینامه‌های ایمنی عملکرد سیستم و امنیت اطلاعات به پیشروی در توسعه نرم‌افزار خودرو ادامه می‌دهد.

ال‌جی با دریافت گواهینامه‌های ایمنی عملکرد سیستم و امنیت اطلاعات به پیشروی در توسعه نرم‌افزار اتومبیل ادامه می‌دهد.

به گزارش سرمایه ملی، ال‌جی الکترونیکس (LG) اولین شرکتی است که به استانداردهای جهانی آزمایش‌های ایمنی عملکرد و مدیریت امنیت اطلاعات برای خودروها دست یافته است. ال‌جی گواهینامه‌های مربوط به نرم‌فزار و سخت‌افزارهای تجهیزات و قطعات الکترونیک اتومبیل را به صورت سالیانه از طریق سازمان پیشگام جهانی TÜV Rheinland به روزرسانی می‌کند.

ال‌جی، یکی از تولیدکنندگان معتبر و خوشنام در صنعت خودرو است که به صورت مستمر از استانداردهای جهانی پیروی کرده و در برنامه‌های مورد نیاز برای دریافت گواهینامه‌های معتبر شرکت کرده است. ال‌جی برای حفظ پیشگامی خود در زمینه ایمنی خودرو، به تضمین قابلیت‌های فنی چه در سطح کارکنان و چه در سطح سازمانی تعهد دارد.

به تازگی مهندس بخش تحقیق‌و‌توسعه ال‌جی، کیم‌مین‌کیو موفق به دریافت مدرک کارشناسی ایمنی عملکرد خودرو شده است. او دومین نفری است که از آغاز این برنامه در سال ۲۰۱۱ تا کنون توانسته است این گواهینامه را دریافت کند.

ال‌جی همچنین در سال ۲۰۲۲ برای دوربین‌های ADAS جلویی خود در دسته‎‌بندی‌های چهارگانه مشهور به ۴M، Material, Method, Machine, Man (مواد، روش، ماشین‌آلات، نیروی انسانی) گواهی ایمنی عملکرد دریافت کرده‌است. شرکت تجهیزات و قطعات اتومبیل نیز مطابق با سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (CSMS) طراحی شده‌اند (مقررات شماره ۱۵۵ کمیسیون اقتصادی اروپا در سازمان ملل متحد (UNECE)).

اون‌سوک‌هیون مدیرعامل شرکت تجهیزات و قطعات اتومبیل ال‌جی: “با افزایش اهمیت قوانین ایمنی خودرو در صنایع خودروسازی جهانی، دریافت گواهی‌نامه برای تجهیزات و قطعات اتومبیل تولید شده و فن‌آوری‌های ابداع شده نقش کلیدی‌ای در حفظ برتری رقابتی پیدا می‌کند. ال‌جی به رعایت جدیدترین استانداردها و ارتقاء توانایی‌های خود در زمینه‌های ایمنی و امنیت برای فراهم کردن محصولات و راه‌کارهایی مطمئن‌تر ادامه خواهد داد.”

فرانک جونتر، مدیرعامل TÜV Rheinland کره جنوبی: “ما به ال‌جی برای آموزش اولین کارشناس ایمنی عملکرد در آسیا تبریک می‌گوییم، دستاوردی که نشان‌دهنده عملکرد برجسته این شرکت در کسب گواهی‌نامه‌های برتر در صنعت خودرو است. دریافت جدیدترین گواهی‌نامه‌ها شامل ISO/SAE 21434، تعهد ال‌جی به فراهم کردن بالاترین سطوح محصول، ایمنی سیستم و امنیت برای مشتریان و شرکای خود را به خوبی نشان می‌دهد.”

ال‌جی با حفظ بالاترین سطح کیفیت و قابلیت اطمینان در نوآوری‌های خود رکوردهای درخشانی را ایجاد کرده است. ال‌جی توانست در سال ۲۰۱۸ در توسعه سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو گواهی فنی مدیریت ایمنی عملکرد (FSM) را دریافت کند و در سال ۲۰۲۱ سیستم پیشرفته دوربین‌های جلویی کمک راننده (ADAS) آن موفق به کسب ارزیابی ایمنی عملکرد (محصول و فرآیندها) بر اساس ISO 26262 که یک استاندارد بین‌المللی ایمنی عملکرد برای توسعه سیستم‌های برقی و الکترونیکی خودرو است، شد.

ال‌جی همچنین قصد دارد رهبری روندهای آینده در زمینه رانندگی خودران را که متمرکز بر ایمنی عملکرد در حوزه سریعاً در حال رشد Safety of The Intended Functionality (SOTIF) است، به عهده بگیرد. اهمیت SOTIF روز به روز بیشتر می‌شود زیرا تمامی صنایع خودرو‌سازی به دنبال گسترش استفاده از فن‌آوری‌های پیشرفته مختلف از قبیل هوش مصنوعی (AI)، نقشه‌های دارای وضوح بالا، رابط داده‌های حسگری و اپلیکیشن‌های امنیت اطلاعات در خودروهای تولیدی خود هستند.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=13938
نظرات کاربران :