کد خبر: ۱۵۹۴۶ تاریخ انتشار : ۰۶-۰۳-۱۴۰۴ - ۹:۱۲
نسخه چاپی
فونیکس NEV؛ رتبه نخست خدمات پس از فروش خودروهای انرژی نو
۶۰ نمایندگی از مجموع ۷۳ نمایندگی فعال فونیکس (معادل بیش از ۸۲ درصد)، به جایگاه تعمیراتی خودروهای برند فونیکس NEV مجهز شدهاند.
با هدف پشتیبانی همهجانبه از محصولات فونیکس NEV، شرکت مدیرانخودرو اقدام به تجهیز گسترده شبکه نمایندگیهای خود کرده که درحالحاضر بیش از ۸۲ درصد این تعمیرگاهها به جایگاه سرویس و تعمیر خودروهای انرژی نو مجهز شدهاند.
به گزارش سرمایه ملی، در دنیای امروز که تغییرات اقلیمی، کاهش منابع فسیلی و آلودگی هوا از چالشهای اصلی بشر بهشمار میروند، حرکت بهسوی استفاده از خودروهای برقی نهتنها یک انتخاب، بلکه یک ضرورت است. این خودروها با آلایندگی صفر، هزینههای نگهداری پایین و مصرف انرژی کمتر، آینده حملونقل پاک و پایدار را رقم میزنند.

در ایران نیز، ضرورت برقیسازی خودروها با توجه به شرایط اقلیمی و زیستمحیطی کشور بیش از پیش احساس میشود. برند فونیکس NEV، از مجموعه برندهای شرکت مدیران خودرو، یکی از پیشگامان جدی این مسیر است.
* فونیکس NEV؛ حرکت به سوی آینده پاک با خودروهای انرژی نو
برند فونیکس NEV تاکنون سه مدل از خودروهای انرژی نو خود را شامل تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و افایایکس برقی به بازار عرضه کرده است. این مدلها با بهرهگیری از تکنولوژی نوین و طراحی روز دنیا، تجربهای متفاوت، ایمن و هوشمندانه از رانندگی پاک را به مشتریان ایرانی ارائه دادهاند. در حال حاضر، بیش از ۷۲۰۰ خودروی پلاگین هیبرید فونیکس NEV در جادهها و خیابانهای کشور در حال تردد هستند؛ آماری که نشاندهنده استقبال بالای بازار ایران از محصولات نوآورانه این برند دوستدار محیط زیست است.
* ایجاد زیرساخت خدمات پس از فروش خودروهای انرژی نو؛ اولویت جدی فونیکس NEV
با توجه به نوظهور بودن فناوری خودروهای برقی و پلاگین هیبرید در کشور، ایجاد و توسعه زیرساخت خدمات پس از فروش نقش کلیدی در موفقیت آن دارد. در همین راستا، شرکت مدیران خودرو با هدف پشتیبانی همهجانبه از محصولات انرژی نو، اقدام به تجهیز گسترده شبکه نمایندگیهای خود کرده است.
درحالحاضر، ۶۰ نمایندگی از مجموع ۷۳ نمایندگی فعال فونیکس (معادل بیش از ۸۲ درصد)، به جایگاه تعمیراتی خودروهای برند فونیکس NEV مجهز شدهاند. روند تجهیز سایر نمایندگیها نیز در حال اجراست و بهزودی تمام نمایندگیهای رسمی به این قابلیت مجهز خواهند شد.

* ایمنی، آموزش و تجهیزات؛ سهگانه موفقیت خدمات خودروهای انرژی نو
برای تضمین ایمنی پرسنل و کیفیت خدمات، استانداردهای ایمنی تعمیر خودروهای برقی و پلاگین هیبرید تدوین و اجرایی شده است. همچنین، ابزارها و تجهیزات ایمنی ویژه تعمیر این خودروها در اختیار شبکه نمایندگی قرار گرفته است. آموزش تخصصی نیز یکی از ارکان مهم این برنامه است. تکنسینهای خدمات پس از فروش فونیکس NEV، پیش از ورود نخستین خودروهای انرژی نو به کشور، آموزشهای تخصصی مربوط به تعمیر و نگهداری را دریافت کردهاند تا خدماتی ایمن، سریع و باکیفیت به مشتریان ارائه دهند.
* فونیکس NEV؛ همراه آیندهای پاک و هوشمند
فونیکس NEV با تولید خودروهای برقی و پلاگین هیبرید، توسعه زیرساخت خدمات پس از فروش، رعایت الزامات ایمنی و سرمایهگذاری در آموزش نیروی انسانی، نهتنها یک برند خودرویی، بلکه پیشگام یک رویکرد نوین در حملونقل پایدار ایران است.
ایستگاهها و شهرهای دارای جایگاه تعمیر و سرویس خودروهای برند فونیکس NEV



- از ایجاد زیرساخت تا توسعه محصول؛ استراتژی کرمان موتور برای خودروهای پاک
- کلاه گشاد صرافیها بر سر «فرزین» و «پاکنژاد»/ میلیاردها دلار پول نفت به کشور برنگشت/سوییفت جعلی تراستیها به وزارت نفت و بانک مرکزی
- عملکرد ایمن فونیکس F7 پرومکس در اولین آزمون رسمی ایران (+فیلم)
- رونمایی جدیدترین محصولات بیش از ده برند معتبر خودرویی در نمایشگاه ساری ۱۴۰۴
- رونمایی از تریلر نسل جدید ایرانکاوه با استانداردهای اروپایی
- دور جدید فروش خودرو رووی eRX5 محصول وارداتی پارسخودرو آغاز میشود
- ثبات امروز، توسعه فردا؛ روایت عملکرد کرمان موتور در سال ۱۴۰۴
- ۹ محصول سواری گروه بهمن از طریق مزایده به فروش میرسد
- راهاندازی خدمات سرویس در محل برای پیکاپ فوتون/نخستین پیکاپ دارای گارانتی ۱۰۰ هزار کیلومتر
- افزایش مجدد قیمت کارخانه خودروهای مونتاژی در راه است
- روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری

نظرات کاربران :