در حضور بزرگان صنعت و اقتصاد ایران صورت گرفت:

کسب نشان برتر اجلاس انتخاب ملی توسط شرکت کارا الکترونیک مبنا

کارا الکترونیک مبنا این نشان را در بزرگترین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران دریافت کرد.

شرکت کارا الکترونیک مبنا در بزرگترین اجلاس استراتژی های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت های ایران با عنوان (اجلاس انتخاب ملی) موفق به دریافت نشان طلایی رتبه نخست توسعه زیرساخت های فناوری تولید مدار چاپی و کیت‌های تخصصی شد.

بر اساس این گزارش، اجلاس انتخاب ملی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت صمت، معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، روسای اتاق‌های بازرگانی، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی و برترین‌های صنعت ایرانی، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما ، با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها، کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتبار بخشی جهانی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در مناطق آزاد و تجاری برگزار شد که نشان طلایی رتبه نخست توسعه زیرساخت های فناوری تولید مدار چاپی و کیت های تخصصی به شرکت کارا الکترونیک مبنا اعطا شد.

گفتنی است؛ شرکت کارا الکترونیک مبنا در زمینهٔ تولید و مونتاژ انواع مدارچاپی و بردهای الکترونیکی تک لایه، دولایه، چند لایه و Metal Based و نیز ماژول‌ انواع بردهای الکترونیکی به‌صورت OEM, ODM, EMS, CEM فعالیت می‌کند.

این شرکت فناورِ کارآفرین مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تنها شرکتی است که سه دورهٔ پیاپی نائل به کسب عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح استان تهران شده است.

دریافت تندیس کارآفرین برتر استان تهران، تنها برگزیدهٔ واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم و دریافت تندیس شرکت‌های دانش‌بنیان حامی محیط زیست از دیگر افتخارات این شرکت محسوب می شود.

شرکت کارا الکترونیک مبنا همچنین مفتخر به اخذ پروانهٔ تولید و تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در سازمان EIPC اتحادیهٔ اروپا، دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران، دریافت تندیس صنعتگر برتر استان تهران و رعایت حقوق مصرف کننده برای پنج سال متوالی و همچنین مسئول انتقــال دانش، فـن‌آوری و بومی‌سازی تولید مدارات الکترونیکی Metal Based برای اولین بار در کشور در سال ۱۳۸۹  و ده‌ها لوح و نشـان گوناگون دیگر است.

شایان ذکر است که شرکت کارا الکترونیک مبنا در حوزهٔ مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی استان تهران دارندهٔ دو لوح و نشان برتر می‌باشد و مفتخر به تأسیس اولین مرکز شتاب‌دهنده، مشاورهٔ کارآفرینی و کافهٔ کارآفرینی جهت کمک به زیست‌بوم کسب و کار استان تهران است.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=14025
نظرات کاربران :