موفقیت مجدد ال‌جی و کسب افتخارات متعدد در رقابت بزرگ Red Dot Award

ال‌جی در بخش طراحی‌ محصول ۲۴ جایزه را به همراه جایزه ویژه “Best of the Best” دریافت کرد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد این شرکت موفق به دریافت ۲۴ جایزه از جوایز معتبر Red Dot Award در سال ۲۰۲۳ گردید. در میان این آمار دو رقمی جایزه ویژه “Best of Best” برای تلویزیون LG OLED Flex که یک تلویزیون نوآورانه با قابلیت خم شدن است و با هدف ارائه سطح بالایی از کیفیت و ارتقا در تجربه‌های گیمینگ و تماشا طراحی شده‌است، به چشم می‌خورد.

تلویزیون LG OLED Flex با به نمایش گذاشتن اولین صفحه نمایش OLED انعطاف‌پذیر ۴۲ اینچی در جهان و ارائه ۲۰ گزینه برای تنظیم میزان انحنا، قابلیت شخصی‌سازی بی‌سابقه‌ای را فراهم می‌کند. این نمایشگر منحصر به فرد تجربه شخصی‌سازی شده‌ای از گیمینگ و تماشا ارائه می‌دهد و بر مبنای تحقیقات گسترده‌ای از کاربران طراحی شده‌است. LG OLED Flex همراه با مجموعه وسیعی از ویژگی‌های مختص گیمینگ شامل قابلیت تنظیم نور پس‌زمینه ارائه می‌گردد که کمک می‌کند فضای بازی در فضای واقعی کاربر امتداد یافته و رابط بصری کاربری نیز به دسترسی راحت‌تر کمک می‌کند. تلویزیون‌های LG OLED از اولین سال رونمایی به بازار در سال ۲۰۱۳ بدون استثناء هر سال جایزه Red Dot Design را از آن خود کردند.

یکی از چندین محصول ال‌جی که موفق به دریافت جایزه در Red Dot Award شد یخچال MoodUP بود که به پنل‌های LED با قابلیت تغییر رنگ بر روی درب‌ها و اسپیکرهای توکار مجهز شده‌است. این محصول نوآورانه متعلق به سری رو به رشد لوازم خانگی قابل ارتقاء ال‌جی است که با ویژگی‌های منحصر به فردش به کاربر امکان می‌دهد که فضای آشپزخانه خود را با استفاده از رنگ و صدا سرزنده‌تر کند.

برخی از برندگان جایزه نوآوری Red Dot Award عبارتند از راه‌کار جدید مراقبت از کفش LG Styler ShoeCase and ShoeCare و دستگاه تصفیه هوای مدل میز LG PuriCare Aero Furniture. هر یک از این محصولات که نشان‌دهنده تهعد ال‌جی به اولویت مشتریان هستند بر اساس نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان واقعی طراحی شده‌اند. LG Styler ShoeCase and ShoeCare در ابتدا توسط گروه مشتریان مشاور شرکت، L.UP آزمایش شد. L.UP با عضویت نمایندگانی از طیف گسترده و متنوعی از جامعه مستقیماً به طراحان ال‌جی مشاوره می‌دهد و طراحان نیز از نظرات دریافتی در محصول نهایی استفاده می‌کنند.*

Red Dot Award یکی از معتبرترین رقابت‌های طراحی محصول و طراحی کانسپت در جهان است. امسال تقریباً ۲۰۰۰۰ محصول از ۵۱ کشور جهان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

Hwang Sung-gul مدیر اجرایی مرکز طراحی شرکت ال‌جی الکترونیکس: “ال‌جی عمیقاً به دریافت جوایز نوآوری خود در Red Dot Award که یکی از برترین مسابقات طراحی در جهان است افتخار می‌کند. این جوایز برای ما معنای ویژه‌ای دارند زیرا تأییدی است بر ثمره باور مستحکم ما به ارائه ارزش‌های کاربری و تجربه‌های F.U.N. (First، Unique و New) که در تولید این محصولات و خدمات با بازتاب صدای مشتریانمان تجلی یافته است.”

* یک گروه مشاور به نام L.UP که در منطقه کره فعالیت می‌کند.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=13955
نظرات کاربران :