- کد خبر: 13892
- پنجشنبه 27 بهمن 1401
نسخه چاپی
تشریح استراتژی چهارگانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزداندوست
پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی رئوس این استراتژی چهارگانه است.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد؛ پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانهای است که از سوی یزداندوست تشریح شد.
به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزداندوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکتهای بیمه جایگاه بسیار ویژهای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.
وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیتهای پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخشهای اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شدهاند اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بیشک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، میتواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.
مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال ۱۴۰۲ باید شاهد تحولات و برنامههای جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.
یزداندوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز میگردد.
وی با بیان اینکه در حوزه نگهداشت مشتریان نیز باید گامهای بلندی برداشت و با برنامهریزی، با بیمهگذاران بزرگ ارتباط برقرار کرد، گفت: باید برای جذب بیمهگذاران جدید و نگهداری آنها فعال باشیم زیرا بودن و موفقیت ما مشروط به رضایت مشتریان است.
مدیرعامل بیمه ملت همچنین اظهار کرد: توجه به خرده فروشی از راهبردهای اصلی شرکت است و باید با همکاری مدیریت شعب طرحهای مستقلی تدوین و نمایندگان باانگیزهتر و فعالتر شوند.
یزداندوست خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور همکارانی که سابقه مفید و ارزشمندی در شرکت بیمه ملت دارند، از دانش و تجربه آنها برای منافع شرکت استفاده شود تا اثرگذارتر و مفیدتر از گذشته نقش ایفا کنند. باید از حاشیهها دوری کنیم و فقط رویکرد حرفهای و کار در اولویت باشد نه هیچ چیز دیگر و سال ۱۴۰۲ را به نحوی تدبیر کنیم که شاهد روند رو به رشد و موفقیت شرکت باشیم.
امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در سخنانی با ارزیابی مثبت از این تغییر مدیریتی، گفت: نیاز است برنامهای مدون برای شبکه فروش شرکت تعریف شود تا با کمک مدیریت جدید و نیروهای توانمند این بخش، شاهد نظم بیشتر و عملکرد مثبت مجموعه باشیم.
مهرداد مهدیزاده، سرپرست جدید مدیریت بازاریابی شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم گفت: بازاریابی قلب تپنده شرکت و محل تلاقی سازمان با ذینفعان خود یعنی بیمهگذاران و شعب است، بنابراین سعی میکنیم راهبرد محوری را در دستور کار داشته باشیم.
مهدیزاده پیش از این به عنوان مدیر طرح و توسعه شرکت بیمه ملت فعالیت میکرد.
پس از پایان این مراسم، علیرضا یزداندوست از بخشهای مختلف ساختمان کالج شرکت بیمه ملت بازدید و با کارکنان شرکت گفتوگو کرد و در جریان نظرات آنان قرار گرفت.
- آریندیزل تحویل کشندههای شکموتو را آغاز کرد
- رکود اقتصادی ۲۰۲۳؛ از توهم تا واقعیات آماری
- کسب بالاترین رقم سود خالص، بیشترین حجم انتشار اوراق و دارایی تحت مدیریت در طول ۱۱ سال فعالیت «تمدن»
- قدردانی مدیرعامل بیمه ملت از تلاشهای شبکه فروش
- تامین مالی جمعی شرکت گیلک دانه نوید کلید خورد
- آغاز تامین مالی جمعی «توسعه تجارت ثنا گستر ایرانیان»
- پرداخت خسارت ۹۰میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان- تهران توسط بیمه ملت
- افتتاح خطوط تولید پالت و باتری خودرو و آزمایشگاه پیشرفته صنعتی در نیشابور (+تصاویر)
- آغاز تامین مالی جمعی شرکت آریا جم شهاب (آزمایش)
- تاکید مدیرعامل بیمه سرمد بر جذب پرتفوی قوی با اتکا به شبکه فروش
- آغاز طرح ویژه بیمه درمان تکمیلی ملت برای کسبوکارهای کوچک و متوسط
نظرات کاربران :