۳۰ استان تحت پوشش شبکه نمایندگان مکث‌موتور قرار می‌گیرند

مدیر خدمات پس از فروش مکث‌موتور

شرکت مکث موتور در کمتر از یک سال عرضه خودروی کلوت توانسته فروش خوبی داشته باشد و باتوجه به قابلیت کلوت، این پیکاپ در سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته است. به گفته‌ی مدیر خدمات پس از فروش مکث موتور، ماهیت کلوت حضور در مسیرهای چالشی و بیراهه را می‌پسندد و ناخودآگاه رانندگان این پیکاپ از آن برای سفرهای بیرون شهری استفاده می‌کنند. از این رو خدمات پس از فروش برای چنین خودروهایی مهم بوده و می‌تواند برگ برنده شرکت مکث موتور باشد. در همین زمینه در گفت‌وگو با مجتبی نوری، مدیر خدمات پس از فروش مکث موتور، نحوه عملکرد، استانداردها، برنامه‌های سال ۱۴۰۱ و هرآنچه لازم است علاقمندان این شرکت خودروسازی بدانند را جویا شدیم.

* یکی از مهمترین معیارها برای موفقیت یک شرکت بحث شبکه نمایندگان است، در حال حاضر مکث موتور چند نمایندگی داشته و برنامه شرکت برای گسترش آن تا پایان سال ۱۴۰۱ چیست؟

مکث موتور در ابتدای فعالیت با هفت نمایندگی در پنج استان هدف، شروع به فعالیت کرد که سه نمایندگی در استان تهران قرار داشته و در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس و اصفهان هم با یک نمایندگی حضور دارد. درخصوص شبکه نمایندگان برنامه‌های خوبی تدوین شده که طبق آن تا پایان سال ۳۰ نمایندگی جدید به خانواده مکث موتور افزوده می‌شود و به این ترتیب یک پوشش تقریبا خوب در سطح کشور خواهیم داشت.

* اولویت جذب نمایندگی و زمان آن مشخص است؟

بله، گسترش شبکه نمایندگان براساس برنامه کارشناسی شده‌ی شرکت صورت می‌گیرد و به‌زودی شاهد افتتاح سه نمایندگی در استان‌های خوزستان، گلستان و کرمانشاه خواهیم بود. استان‌های مازندران، البرز، کرمان و گیلان هم اولویت‌های بعدی هستند که در شرف انجام‌اند.

* چه شرایطی را برای اعطای نمایندگی لحاظ می‌کنید؟

مکث موتور ضوابط و اصول مدونی برای این مهم دارد میزان فضای استاندارد برای شوروم، تعمیرگاه، سالن انتظار مشتری و بخش اداری در کنار تجهیزات و ابزار تعمیرگاهی و مهم‌تر از همه سابقه و خوش‌نامی نماینده همه در شرایط اخذ نمایندگی لحاظ شده است.

* خدمات پس از فروش عامل سرنوشت‌ساز در ادامه‌ داشتن فروش‌ خوب و حفظ بازار است، چه استانداردهایی را رعایت می‌کنید و نقاط تمایز مکث موتور در خدمات پس از فروش با رقبا چیست؟

مکث موتور ضوابط و اصول مدون، شفاف و سختگیرانه‌ای در این خصوص دارد تا مشتریان بدون دغدغه بتوانند به نزدیکترین نمایندگی مراجعه کرده و تفاوتی در ارائه خدمات و فضای نمایندگی‌ها با یکدیگر وجود نداشته باشد. نمایندگی‌هایی فعلی از موفق‌ترین بنگاه‌های اقتصادی در حوزه ارائه خدمات فروش و پس از فروش براساس ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در فعالیت‌های پیشین خود بوده‌اند که همگی فرآیندها، تجهیزات و فضای فیزیکی مناسبی در اختیار دارند.

* شرایط عمومی اخذ نمایندگی به چه صورت است؟

شرایط عمومی متقاضیان شرکت شفاف بوده و در وبسایت مکث موتور قابل مشاهده است این شرایط شامل دارا بودن حداقل ۸۰۰ مترمربع زمین یا ملک نمایندگی با بر اصلی بیش از ۲۰ متر رو به خیابان است. این فضا بایست دارای سوله مسقف جهت تعمیرگاه به مساحت حداقل ۵۰۰ مترمربع، محل نمایش خودرو به مساحت حداقل ۱۲۰ مترمربع و ارتفاع ۵/۵ متر، انبار قطعات به مساحت حداقل ۳۵ مترمربع، فضای اداری به مساحت حداقل ۳۰ مترمربع باشد. همچنین توانایی سرمایه‌گذاری و استاندارسازی مطابق با استانداردهای مکث موتور، سند مالکیت یا اجاره‌نامه پنجساله به نام متقاضی یا یکی از اعضای هیئت مدیره و همچنین ارائه وثایق معتبر منطبق با درخواست شرکت از دیگر شرایط اخذ نمایندگی مکث موتور است.

مکث موتور با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی و مقتضیات کشور، استانداردهای سطح بالایی را تدوین کرده که باعث ایجاد تمایز در مدت کوتاه فعالیت خود شده است. آموزش تمامی بخش‌ها از فروش تا خدمات پس از فروش، سیستم متمرکز و پایش نمایندگان، استفاده از به‌روزترین تجهیزات تحت نظاارت مکث موتور و همسان‌سازی ارائه خدمات در کنار انتخاب خوش‌نام‌ترین فعالان این حوزه از عوامل ایجاد این تمایز هستند که با حضور در هر یک از نمایندگی‌های شرکت قابل لمس است.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=12283
نظرات کاربران :