- سرمایه ملی - https://sarmaayehmelli.ir -

آغاز تامین مالی جمعی شرکت آریا جم شهاب (آزمایش)

شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط پویش تامین مالی جمعی شرکت آریا جم شهاب( آزمایش) را آغاز کرد.

به گزارش سرمایه ملی از مدیریت ارتباطات و رسانه ، سرمایه مورد نیازاین شرکت به منظور تامین سرمایه درگردش با هدف تولید انواع کولر ۲۵۰میلیارد ریال می باشد .فرصت سرمایه گذاری در این طرح ازامروز ۱۰اسفندماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۲روز است که حداقل سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری یکصد میلیون ریال تعیین شده است .دوره این سرمایه گذاری ۱۲ماهه بوده و نرخ سود مشارکت ۳۰درصد سالیانه که به‌صورت ماهیانه به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

شرکت آریا جم شهاب از سال ۱۳۸۶ با همکاری افرادی مجرب تاسیس شد. شرکت آریا جم شهاب در ابتدا فقط به‌صورت عمده کار می‌کرد و خرید و فروش محصولات را با انواع برندها انجام می‌داد، اما بعد از گسترش شرکت آریا جم شهاب و نیاز بازار به محصولات با کیفیت، این شرکت طی سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ تصمیم گرفت تا برند آزمایش را تحت پوشش خود در بیاورد و محصولاتی را با برند خوش‌نام آزمایش و کیفیتی بالاتر وارد بازار کند.

شرکت آریا جم شهاب در حال حاضر با برند آزمایش و بهساز به‌صورت رسمی همکاری می‌کند. این شرکت در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب درآمدی حدودا ۶۹ میلیارد تومان و ۱۲۰ میلیارد تومان را رقم زده است که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

آریا جم شهاب در نظر دارد با تأمین سرمایه در گردش خرید مواد اولیه به‌منظور تولید انواع کولر، از طریق سکوی تأمین مالی جمعی آی‌بی‌کراد مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال تأمین مالی کرده و از این طریق نسبت به پرداخت سود مشارکت ۳۰ درصد سالیانه به سرمایه‌گذاران اقدام کند.

برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک [1] و یا شعب سوپر مارکت مالی  مراجعه کنید.