حرکت بیمه ملت سمت سوددهی با خروج از پرتفوهای زیان‌ده

مدیرعامل بیمه ملت گفت: امسال پرتفوهای زیان‌ده از سبد بیمه ملت خارج و پرتفوی مناسبی جایگزین شد و اکنون رشد نزدیک به ۴۰ درصدی را تجربه کردیم.

مدیرعامل بیمه ملت در نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران این شرکت گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت‌گرفته و با خروج از پرتفوهای زیان‌ده به سمت سوددهی شرکت حرکت کردیم.

به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی بیمه ملت، نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران شرکت بیمه ملت با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت در فضایی صمیمی در تهران برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد گذشته و آینده، گفت: امروز در جایگاهی هستیم که تنها به مسیر پیش‌رو فکر می‌کنیم و با جبران عقب‌ماندگی‌ها می‌توان طبق برنامه مورد نظر هیأت مدیره حرکت کرد.

وی با بیان اینکه اکنون به لحاظ پرتفویی جلوتر از سال گذشته هستیم، ادامه داد: امسال پرتفوهای زیان‌ده از سبد بیمه ملت خارج و پرتفوی مناسبی جایگزین شد و اکنون رشد نزدیک به ۴۰ درصدی را تجربه کردیم که همه این دستاوردها حاصل همکاری همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش شرکت است.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: هیئت مدیره شرکت بیمه ملت فارغ از اینکه از سوی کدام سهامدار در مجموعه حضور دارند بسیار همدل و هم‌صدا هستند و تقریبا تمام موضوعاتی که در شرکت اجرایی می‌شود، با اتفاق نظر همه اعضای هیئت مدیره است.

یزدان‌دوست با تاکید بر لزوم وجود شفافیت در همه ارکان مجموعه بیمه ملت، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با آرامش و شفافیت کامل به مسیر ادامه دهیم و این موضوع نیازمند تعامل مطلوب درون سازمانی است.

وی خبر داد: پس از گذشت حدود یک دهه تکلیف زمین کیش شرکت مشخص شد و پروانه ساختمانی مجموعه تجاری، اقامتی و خدماتی اوایل بهمن ماه اخذ و هفته آینده عملیات اجرایی احداث این مجموعه عظیم و ارزشمند بیمه ملت آغاز خواهد شد.

یزدان‌دوست با تاکید بر موضوع همدلی و پیشبرد اهداف عالی شرکت برای رسیدن به چشم‌انداز طراحی شده، گفت: یک‌دست هیچگاه صدا ندارد و باید کنار هم، همصدا، هم‌رای و همسو باشیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

وی افزود: همه باهم کنار هم‌ تلاش کنیم تا مشکل یا مشکلات احتمالی مرتفع شود. اگر نقصی هم وجود دارد در جهت اصلاح آن حرکت کنیم.

مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: موضوع تلاش و همدلی را جدی بگیریم، جلسات همفکری را افرایش دهیم تا این یکپارچگی‌ منتهی به هدف اصلی شود. در این یک ماه پایانی سال تلاش کنیم نقاط قوت را افرایش دهیم و از حاشیه پردازی اجتناب کنیم و همه اجزای شرکت بر انجام وظایف حرفه‌ای خود متمرکز شوند.

داود قاسم پور دیزجی، رئیس هیأت مدیره بیمه ملت نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبان با بیان اینکه در این دوره هیئت مدیره‌ای همدل پای کار است، بر تلاش برای رفع موانع و تقویت شبکه فروش در سراسر کشور تاکید کرد.

محمدتقی چراغی، نایب رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه ملت هم در سخنانی بیان کرد: بیمه ملت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خصوصی در صنعت بیمه کشور است و با تلا‌ش‌های زیادی طی سال‌های گذشته به موقعیت کنونی دست یافته است.

وی همچنین بر ضرورت وجود برنامه مدون برای تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد.

مهدی کشاورز بهادری، عضو و دبیر هیأت مدیره بیمه ملت نیز با اشاره به برنامه‌ریزی برای حل مشکلات موجود در شرکت، گفت: افزایش پرتفو در دستور کار ماست اما نباید فقط بر اساس پرتفو محوری عمل کرد بلکه سود حاصل از عملکرد شرکت به مجمع و سهامداران ارائه می‌شود.

وی افزود: نشست‌ کمیته‌‌های تخصصی شرکت بیمه ملت به طور منظم برگزار می‌شود و بسیاری از تصمیم‌های هیئت مدیره محصول این نشست‌هاست.

ابراهیم نوروزی دستگردی، عضو هیأت مدیره شرکت بیمه ملت نیز در این نشست گفت: داشتن هدف برای انجام برنامه‌ها بسیار با اهمیت است و اگر در موقعیت‌های حیاتی و مهم با تعامل و همکاری پیش نرویم دچار مشکل خواهیم شد.

محمد ترابی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه ملت نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که در مجموعه به طور تیمی عمل شود، ما زنجیره‌ای به هم متصل هستیم و باید بدانیم عواقب عملکرد ما چه مثبت و چه منفی دامنگیر دیگر بخش‌ها هم می‌شود.

حسن پولادی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ملت در ادامه این نشست گفت: صنعت بیمه، صنعتی دانایی‌محور و دانش‌بنیان است؛ یعنی پیچیدگی زیادی دارد، از سویی دیگر به اذعان شرکت‌های مشاوره‌ای دنیا، تغییرات فناوری، صنعت بیمه را درمی‌نوردد و استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و تکنیک‌های نئوبیمه سبب شده، صنعت بیمه در آستانه تحول قرار گیرد.

امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز، خاطرنشان کرد: باید برنامه و راهبرد مشخص و مدونی برای تبلیغات شرکت بیمه ملت و محصولات آن درنظر گرفته شود البته تاکنون در حوزه مالی و آموزش اقدامات موثری انجام شده است.

فرهاد عظیمی سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت با تاکید بر توجه به مسئله ایجاد انگیزه در بین کارکنان شرکت گفت: بازنگری در ساختار سازمانی جزو الزامات ضروری شرکت است و تلاش می‌کنیم در این راستا موانع احتمالی را با همکاری یکدیگر رفع کنیم.

در بخش دیگری از این نشست، از خدمات و تلاش‌های موثر سیدمحمد مهدی بهشتی‌نژاد نائب رئیس پیشین هیأت مدیره بیمه ملت با اهدای لوحی از سوی مدیرعامل شرکت قدردانی شد.

در نوبت عصر این مراسم نیز مدیران ستادی و رؤسای شعب شرکت در سراسر کشور در فضایی صمیمانه به بیان برخی نکات و موانع پیش روی شعب پرداختند.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=13810
نظرات کاربران :