پیام مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، به مناسبت سالروز تاسیس شرکت پیامی را منتشر کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، به مناسبت سالروز تاسیس شرکت پیامی را منتشر کرد.

به گزارش سرمایه ملی، در پیام مهدی نوروزی آمده است:

بیمه‌گذاران گرامی، شبکه فروش پویا و همکاران کوشای بیمه زندگی خاورمیانه

با سلام و احترام خدمت شما؛

هفدهم بهمن‌ماه سالروز تأسیس اولین شرکت تخصصی بیمه‌های زندگی در ایران، بیمه زندگی خاورمیانه است. بیمه زندگی خاورمیانه با گسترش و غنی‌سازی محصول بیمه زندگی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای، هم‌تراز با شرکت‌های بین‌المللی بیمه زندگی، فصلی جدید در حوزه خدمات بیمه زندگی کشور گشوده است و برای حضور فعال در عرصه فرامنطقه‌ای و بین‌المللی عزم خود را به کار بسته است.

شرکت بیمه زندگی خاورمیانه بیش از پانزده هزار نماینده و بازاریاب در سراسر کشور جذب، آموزش و توسعه داده و وارد بازار بیمه کشور نموده است که بخش عمده‌ای از موفقیت‌های شرکت مرهون تلاش این عزیزان است.

امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف همکارانم که در جای‌جای کشور پهناورمان در حال فعالیت هستند در سایه‌ی همدلی و وفاق ضمن تحقق چشم‌انداز، در جهت فرهنگ‌سازی بیمه زندگی و افزایش ضریب نفوذ آن در راستای تأمین آتیه و رفاه اجتماعی،کمک به رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور به سهم خود گام‌های مؤثری برداریم.

اینجانب بار دگر فرارسیدن هفدهم بهمن‌ماه، سالروز تأسیس بیمه زندگی خاورمیانه که مصادف با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همچنین ایام ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) گشته را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ بیمه زندگی خاورمیانه اعم از سهامداران ارجمند، بیمه‌گذاران محترم، شبکه فروش تلاشگر و همکاران مسئولیت‎‌پذیر، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=13798
نظرات کاربران :