افتتاح شرکت مواد نسوز در تفتان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

سرمایه‌گذاری ثابت این طرح ۶۰۰میلیارد ریال است که برای ۳۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم فرصت شغلی فراهم می‌کند.

طرح استخراج و دانه بندی منیزیت شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور واقع در شهرستان تفتان که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، با حضور معاون وزیر صمت، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری استان سیستان و بلوچستان، رییس سازمان صمت این استان، مدیر بانک صنعت و معدن استان و سایر مقامات استانی افتتاح شد.

به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین شهرکی مدیر بانک صنعت و معدن این استان با اشاره به اهمیت حمایت از طرح های صنعتی و معدنی برای رشد و توسعه و محرومیت زدایی در استان اعلام داشت: این طرح که با تسهیلات سرمایه ثابت ۲۵۰ میلیارد ریالی از محل منابع داخلی این بانک تأمین مالی شده، دارای محوطه تخلیه، دانه بندی و دپوی معدن می باشد و در زمینی به مساحت ۲۳ هزار و ۷۵۰ متر مربع احداث شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری ثابت طرح یادشده ۶۰۰میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری برای ۳۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم فرصت شغلی فراهم می‌کند.

گفتنی است، با افتتاح این طرح سالانه به میزان ۶۰ هزار تن منیزیت دانه بندی شده (کانه آرایی شده) به ظرفیت تولیدی کشور جهت استفاده در کارخانجات تولید مواد نسوز و دیرگداز افزوده می شود.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=12907
نظرات کاربران :