- کد خبر: 12308
- پنجشنبه 30 تیر 1401
- نسخه چاپی
تندیس مشتریمداری در اجلاس مدیریت توسعه کسبوکار به بیمه سرمد رسید
شرکت بیمه سرمد، به دلیل رویکرد مثبت در حوزه مشتریمداری و ارائه خدمات مطلوب به بیمهگذاران و کسب رضایت مشتریان، توانست برنده این جایزه شود.
شرکت بیمه سرمد، برنده تندیس و لوح تقدیر اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار شد.
به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی بیمه سرمد، اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسبوکار با رویکرد مشتریمداری، با حضور شرکتهای بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
در این اجلاس، بیمه سرمد موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر در حوزه مشتریمداری شد.
شرکت بیمه سرمد، به دلیل رویکرد مثبت در حوزه مشتریمداری و ارائه خدمات مطلوب به بیمهگذاران و کسب رضایت مشتریان، توانست برنده این جایزه شود.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس ایمیل ما ارسال
فرمایید. info@sarmaayehmelli.ir
آخرین اخبار
- پنجم آبانماه به عنوان “روز ملی زعفران” نامگذاری شد
- آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
- پذیرهنویسی اوراق مرابحه شرکت کرمانموتور در فرابورس
- کاشت ۲۲۰۰ اصله نهال توسط گروه وطن زرین
- ورود جدی «تامین سرمایه تمدن» به بازار صندوقهای ETF
- همکاری الجی و متا جهت شتاب بخشیدن به پیشرفت کسبوکار XR
- تاثیرات شگرف جوهرزدایی و بازیافت کاغذ در حفاظت از منابع آبی و طبیعی
- معرفی سری جدید Signature Kitchen Suite Transitional در نمایشگاه KBIS 2024
- تاثیرات مثبت استفاده از تکنولوژی جوهرزدایی برای بازیافت کاغذ
- الجی گواهی سیستم مدیریت هوش مصنوعی گرفت
- مهارت پاسخگویی و ارتباط تنگاتنگ آن با اعتماد و تعهد
نظرات کاربران :