ماموریت جدید سازمان مدیریت صنعتی درسال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها؛ رتبه‌بندی و جایزه ملی کیفیت ایران

سازمان مدیریت صنعتی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به‌عنوان مجری جایزه ملی کیفیت ایران، انتخاب شد.

ماموریت جدید سازمان مدیریت صنعتی درسال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها؛ رتبه‌بندی و جایزه ملی کیفیت ایران

براساس فراخوان صورت گرفته از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و از میان متقاضیان، سازمان مدیریت صنعتی بعنوان مجری جایزه ملی کیفیت ایران، انتخاب شد.

به گزارش سرمایه ملی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، با این انتخاب، سازمان مدیریت صنعتی بنا به سوابق و تجارب متعدد در طراحی و اجرای فرایندهای رتبه‌بندی و اعتباربخشی موظف شد تا نسبت به تجهیز گروه ارزیابان و مدرسان در قالب یک تفاهم‌نامه ۳ ساله با سازمان ملی استاندارد ایران، رتبه‌بندی و جایزه ملی کیفیت را اجرا کند.

این جایزه یکی از معتبرترین جوایز ملی با پشتوانه قانونی است که در قالب یک نظام‌نامه با مدل و متدولوژی ویژه به منظور ارزیابی کیفیت محصولات و خدمات اجرا می‌شود.

در جلسه هماهنگی اجرای جایزه ملی کیفیت ایران، با حضور ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و وحید مرندی مقدم، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران طرفین بر کیفیت اجرا، حفظ برند و اعتبار هر دو سازمان و توسعه و تعالی این جایزه در سنوات آتی تاکید کردند.

در این جلسه کیانی بختیاری تاکید نمود که سازمان مدیریت صنعتی اجرای جایزه ملی کیفیت را به‌عنوان مسئولیت اجتماعی و در راستای ماموریت خود که کمک به توسعه ظرفیت مدیریت در کشور است، به عهده گرفته و با نهایت دقت و کیفیت آن را محقق می‌نماید.

بر این اساس، مقرر شد مراسم تجلیل از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت در سطوح اهتمام، اشتهار و تندیس مقارن با ایام دهه فجر برگزار و از برندگان جایزه قدردانی به عمل آید.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=11842
نظرات کاربران :