لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به ناوگان ملی دریایی اهدا شد

در این همایش به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی‌های مدیران کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری از مجموعه خدمات، پایداری و تلاش مضاعف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رساندن کالا‌های اساسی به کشور و به ویژه نقش مهم آن در دوران تحریم تقدیر شد.

لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به ناوگان ملی دریایی اهدا شد

در آیین اختتامیه چهارمین همایش ملی “نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید” لوح و تندیس رضایتمندی مشتری به مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

به گزارش سرمایه ملی به نقل از مانا؛ در چهارمین همایش ملی “نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید” که روز سه‌شنبه ۲۵ خردادماه جاری در تهران برگزار شد، تندیس زرین” رضایتمندی مشتری” به مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت.

در این همایش به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی‌های مدیران کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری از مجموعه خدمات، پایداری و تلاش مضاعف کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در رساندن کالا‌های اساسی به کشور و به ویژه نقش مهم آن در دوران تحریم تقدیر شد.

شایان ذکر است همایش یاد شده بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با حمایت بخش‌های مختلف دولتی از جمله وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، صمت، ارتباطات و فنّاوری اطلاعات، نفت و برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی مانند دانشگاه شهید بهشتی، برگزار شد.

گفتنی است، پیش از این نیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته با حفظ رتبه یک در صنعت حمل و نقل کشور توانست از نظر شاخص فروش و درآمد با پنج پله صعود در رتبه ۲۶، در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گیرد.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=11736
نظرات کاربران :