- سرمایه ملی - https://sarmaayehmelli.ir -

تجلیل مدیرعامل گروه کشتیرانی از کارکنان جانباز

در آستانه فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز، محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از کارکنان جانباز تجلیل کرد.

به گزارش سرمایه ملی به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ مهندس مدرس خیابانی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که با حضور جانبازان گروه کشتیرانی برگزار شد، طی سخنانی با تأکید بر اینکه داشتن نگاه ایثارگرانه در مجموعه‌ای که فعالیت داریم خیلی مهم است، گفت: از جمله افتخاراتی که نصیب مجموعه کشتیرانی شده، حضور شما عزیزان جانباز در این شرکت است که امیدوارم گروه کشتیرانی بتواند از قابلیت‌ها و توانمندی‌های شما بهره لازم را ببرد.

مهندس مدرس خیابانی افزود: جبران ایثارگری‌های جانبازان آن طور که شایسته است میسر نیست، آنها با خدا معامله کرده اند و حتماً در پیشگاه حق تعالی مأجور هستند.

وی با اشاره به شرایط کنونی و قرار داشتن مجموعه کشتیرانی در میدان جنگ اقتصادی خاطرنشان کرد: در این میدان جنگ اقتصادی جانبازان نقش پررنگ‌تری دارند و انتظار ما از همکاران عزیز جانباز این است همان گونه که در دوران دفاع مقدس به صورت مضاعف خالصانه تلاش می کردند امروز هم در سنگر کار و خدمت نیز این تلاش و جهاد را ادامه دهند.

در بخش دیگری از این مراسم عضو هیئت مدیره و از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس طی سخنانی ضمن بیان این مطلب که حضور در بین جانبازان عزیز مایه افتخار است، گفت: جانبازان هم در زندگی شخصی و هم در زندگی شغلی‌ خود بی ادعا و بی تکلف هستند.

وی با اشاره به شرایط تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی ایجاد شده در مسیر فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: قطعاً تلاش و کار جهادی شما جانبازان عزیز می تواند برای مجموعه کشتیرانی ارزش افزوده ایجاد کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد‌بود به جانبازان اهدا گردید.