تصویب صورت‌های مالی بیمه میهن در مجمع عمومی عادی سالیانه

بیمه میهن در سال ۱۳۹۸، ۳هزار و ۳۴ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که در مقایسه با سال قبل از آن ۶۲ درصد رشد داشته است.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه میهن (نوبت دوم) برگزار شد و صورت های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ این شرکت با اکثریت آرا تأیید و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی از روابط عمومی بیمه میهن، در این جلسه که به ریاست ابراهیم حمیدی و با حضور ۶۷ درصد صاحبان سهام، نمایندگان نهاد ناظر و سازمان بورس اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی و اعضای هیأت مدیره این شرکت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، رضا مصطفوی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه میهن گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه را به حاضران ارائه کرد.

وی با استناد به این گزارش اعلام کرد بیمه میهن در سال ۱۳۹۸، ۳هزار و ۳۴ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که در مقایسه با سال قبل از آن ۶۲ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، مجموع خسارت پرداختی این شرکت در سال ۹۸ نیز ۲هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیر عامل بیمه میهن همچنین وصول مطالبات سنواتی، پرداخت عمده خسارت‌های سنواتی، فروش املاک مازاد، اصلاح سطح توانگری، بهبود شاخص‌های عملکردی، اصلاح ترکیب پورتفوی و ایجاد پورتفوی بهینه و احیای فروش و افزایش سهم از بازار را از اهم فعالیت ها و برنامه های این شرکت در سال ۱۳۹۹ برشمرد.

در ادامه این جلسه، انتخاب مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی مفیدراهبر به عنوان حسابرس علی البدل برای سال مالی ۱۳۹۹ و تعیین روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی های بیمه میهن از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه بود.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=11575
نظرات کاربران :