نشست هم‌اندیشی اعضای انجمن صنفی شیرینی و شکلات با معاون وزیر صمت

انجمن مربوطه باید کماکان با رعایت ضوابط قیمت گذاری هیأت تعیین و تثبیت قیمت ها نسبت به صیانت از حقوق مصرف کندگان اهتمام لازم را داشته باشند.

اعضای هیأت مدیره صنایع انجمن شیرینی و شکلات روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه سال جاری با عباس تابش معاون وزیر صمت و ریاست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی، در این نشست که با حضور اعضای هیأت مدیره و دبیر آن برگزار گردید. انجمن مربوطه مسائل و چالشهای مبتلا به صنعت مذکور را طرح کرده و در ادامه رئیس سازمان حمایت ضمن ارائه پیشنهادات لازم برای رفع برخی چالشها اعلام نمودند که محصولات این صنعت در فضای کاملاً رقابتی تولید و عرضه می‌شود و همواره در بخش صادرات نیز از صنایع غذایی پیشرو است و مطابق مصوبات موجود ، این اقلام تولیدی مشمول اولویت قیمت گذاری نبوده و واحدها و انجمن مربوطه باید کماکان با رعایت ضوابط قیمت گذاری هیأت تعیین و تثبیت قیمت ها نسبت به صیانت از حقوق مصرف کندگان اهتمام لازم را داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر وظیفه حمایت از تولید در سال جهش تولید اعلام کرد که سیاست ها و برنامه های حمایتی برای صنایع و رفع مشکلات آنها دنبال خواهد شد.


لینک کوتاه : http://sarmaayehmelli.ir/?p=11469
نظرات کاربران :